tisdag 16 mars 2010

something old.




Idag har mamma och jag gått igenom lite gammla lådor, ifrån mina yngre dagar. hehe och då fick jag se min gammla skinjacka jag hade som 3-4 åring. Roligt att kolla tillbaka lite på alla saker och kläder man haft. Lite mysigt att drömma sig tillbaka i tiden..

Så mycket har blivit kastat men det blev en och annan låda som sparades :) Mest sådant som man vägrar släppa taget, som oftast är något gammalt skräp man hittat på en loppmarknad som 7åring.. haha

Men det har varit väldigt skönt att bara umgås med mamma idag, vi gör inte det så ofta. Visst kan det bero på att jag inte är hemma lika ofta som förr.. Så det var väl tur att vi fick umgås lite idag :) <3

Kärlek och frid!

2 kommentarer:

  1. Hej, Jadå, det är bara bra med mig :) Du vet vår känslorna börjar komma fram nu och man vill bara ut i solen så det är finfint med mig :)
    Själv då? kramar

    SvaraRadera