fredag 12 februari 2010

how do you do?



Man kan säga och göra nästan vad som helst, och fortfarande förstår man inte riktigt slutsummam av det hela.. Planera, fundera, TALA OM och bestämma, och oftast därefter kommer "utföra". Men så är det inte för alla människor. Någonstans på vägen blir dom förvirade och vet inte vad som händer. Och när det blir så, är det något som står ivägen, för det verkar inte vara någon som öppnar munnen och faktiskt säger: "Förlåt men nu hänger inte jag med riktigt."

Vissa förstår säkert inte vad jag pratar om, och förstår inte alls vad jag menar. MEn tyvärr så händer detta mig väldigt ofta. Att efter all planering, fundering, pratande och bestämmande så blir folk förvirade och tycker att jag är lustig som vill genomföra, det vi planerat, funderat och diskuterat om. Lite komiskt tycker jag.
Men man vet aldrig vad som försigår innuti någon annans huvud.

Kärlek
och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar