torsdag 28 januari 2010

study the hell out of YOU!

Sitter och pluggar lite farmakologi.. Läran om läkemedel så att säga ;) hehe, än så länge så har det varit skönt att börja plugga och lätt att "ta sig tiden" :) Men jag tror säkert det kommer dagar då jag måste men verkligen inte vill! ;) Man får ta det som det kommer!

Annars så är Carmen och Bellie här. :) Det är väldigt mysigt att ha dom här och tur, för man kommer ut lite mer! (tror inte jag skulle gå ut annars :P )
Det är lite tråkigt att gå ut när det är sånt här väder.. Plus att dom inte skottar vägarna!

Fick nyss reda på att jag skulle tjänat 2 lapp om jag jobbat med pappa 1 dag.. Inte kul. Men jag hade skolan och hundarna så det krockade lite tyvärr.. Sånt händer och jag hoppas det gick bra för honom ändå:) För det är det som räknas! Jag tror jag klarar mig, men som sagt det är ju alltid trevligt med lite mer pengar:)

Har börjar skriva mycket snabbare på datorn nu. HAHA Det är nog tur det, för vi måste skriva allt på datorn till skolan..

Kärlek och frid <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar