måndag 4 januari 2010

Hhhaavvee YOU met..... ME?

Ibland kan jag bli så #*#*# förbanad! Visst jag kan var dum i hela
kroppen oxå. Men det finns måttA på vad jag tänker stå ut med!

Jag ser det så här:
1. Är man dum nog att inte säga något får man lära sig ta
konsekvenserna!
2. Om man tror att man kan säga en sak och sen skita över hela grejen
så har man fel!
3. Är man polare med mig, får man lära sig att stå upp för sig!

Jag vet att jag kan vara jobbig och idiot ibland men säger man inget
så finns det inget jag kan göra åt det.
Och NEJ jag väntar inte på folk. Vissa vill göra det och andra inte.
Jag tillhör dem andra. Jag blir inte sur om man ringer och TALAR om
hur läget ligger till. Det är fullt okej, och vi kan mötas upp
senare. Det är därimot INTE okej att höra av sig 3 timmar efter
avsatt tid och tillråga på allt smsa! (tro mig har gjort det
misstaget och det gör man inte om) Så till alla er som är rädda
för konflikter eller diskutioner bör ha ett litet avstånd ifrån mig.

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar