lördag 2 januari 2010

the day before sunday, and the day after friday.


( Bild på Carmen som valp) :)
Sitter hemma hos lisa och kände att jag var tvungen att göra om bloggen lite för det nya året ;) Det är ju alltid roligt med nya saken :)
Har varit och hämtat Carmen också. Hon ligger och sover i mitt knä just nu. :) Hon är jätte söt och jag tror hon har börjat "skydda" mig ifrån "faror" ;) Hon är underbar iallafall <3

Hoppas alla har fått en bra start på det nya året och att ni får en god fortsättning:) Känner att jag har alldeles för många "nyårslöften" ;P Vi får väl se hur det går med dem. ;)

Har "hjälpt" Lisa med sitt rum oxå. (städat) Och nu när hon kommer hem så hoppas jag på att det blire "how i met your mother" :)! Mycket bra serie!

kärlek och frid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar