tisdag 17 november 2009

Why have à phone ?

Skulle åkt och simmat imorrse och sen åkt in till Lisa men det blev inte så. Jag försov mig och missade bussen.. Vilket var väldigt tråkigt och jag blev så tjurig att jag la mig under täcket och somnade om tills halv2. Not good!!! När jag vaknade så gick jag upp och åt lunch sen städade jag mitten våningen av huset och lagade mat. Något nytt som jag kom på allteftersom;) typ kyckling gryta och ris. Till efterett blev det päron paj (äpplena var slut) och sen kom resterande av familjen hem :)
Så nu har alla ätigt och så.

Känner mig lite RASTLÖS och UTRÅKAD!!!!!!

Sen vill jag bara sägs att jag tycker det är väldigt lustigt att människor köper mobil telefoner och tjatar på alla sina vänner att de aldrig svarar när man själv ALDRIG gör det. Jag har sagt det förut och jag säger det igen: " sätt på ljudet eller köp ingen telefon!!"

Tror att jag ska gå en sväng nu.. Vi får se, känns lite tråkigt att gå i mörkret själv.. Ska väl hitta på något ialf och sen se på " WALL•E" :D

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar