söndag 29 november 2009

What about me?

Jag ska väl börja med att skriva glag första advent :) känns underbart att julen snart är här:) Det är det mysigaste jag vet med julen!! :) Med alla ljus och sådant . Den musiga barr lukten och bak-stöket :) mys mys och mys!

Sen måste jag skriva av mig lite.. Känner mig lite irreterad, där jag är får man inte mat om det inte ärr så att man tjatar, köper själv eller bara helt tänker "river åt sig". Vilket känns lite tråkigt. Visst jag kanske inte är så rolig och så på morgon en eller vilken tid på dygnet det än är.. Men det är bara för att jag är konstant hungrig! Men tyvärr (om det nu är något att kalla tyvärr) så är det så att jag är en sådan ung fin flicka som äter minst 3mål om dagen! (hehe den arga;) Så förlåt mig om jag inte tror på hela det här "förattgånerivikt,hopparjagövermåltider" inte min stil så att säga. Jag tror på en balanserad kost och träning. Och det fungerar för mig :)

För övrigt så somnade jag vid 3 igår, vilket resultera i att jag vaknade nu vid 12 hehe. Om ni vet ju hur jag känner för att sova bort halva dagen.. INTE bra!! Men men vad som är hänt är hänt..:p
Vi får se var dagen tar mig. Hade tänkt åka in till ikanohuset och inhandla DEN sista julklappen :D Yes det stämmer ni läser rätt jag har bara en julklapp kvar! :) Och tillråga på allt så vet jag vad jag ska köpa :) Känna skönt vill jag lova :)

Nej, nu jäklar ska jag HA frukost! Vare sig jag dör på kuppen eller inte!

Kram på er !

1 kommentar:

  1. att du vart på hästen idag o bulow gjorde mål

    SvaraRadera