onsdag 4 november 2009

To do or not to do?

Har jobbat 8.30-12.00 idag. Inte så mycket men bra ändå :) åkte in till stan efter jobbet och skulle gå till Skatteverket och folkbokföra om mig men jag glömde passet så det bliv inget av med det.. Sen gick jag ner och skulle skriva in mig på Arbetsförmedlingen, och då sa de åt mig att gå hem och skriva in mig på datorn först.. Humm krångligt allt ska va. Sen fickde Lisa och jag på blåbärsbulle och den var överaskande god idag! :) mycket mysigt ;)

Och för ca 1timme sen så hade Lisa och jag suttigt och pratat om vaccinet om man ska ta det eller inte. Och Gud så länge man kan prata om det! Vi snackde konstant om det i 90min haha och jag blev inte klockare för det :p humm hur ska man göra?...
Läste att Elin möjligt viss har svininfluensa nu.. Hoppas det blir en mild sväng av det och att hon klarar sig :) Bli frisk gumman!

1 kommentar:

  1. har snackat med moas mamma som är läkare, hon säger att det är det. har suttit hemma en vecka nu med det. men jag känner att jag inte håller på att dö, så om ni är rädda för vaccinet att det ska bli fel eller så så ta det inte. tror inte ni kommer dö av det heller :) och tack!

    SvaraRadera