torsdag 12 november 2009

The real you?

Har varit på stan och yrat idag. Var på af och hade möte så nästa gång jag ska dit ska vi göra en handlingsplan. Bra att ha något att göra tills jag börjar plugga.. Och det känns bra.
Annars så känns väl allt sådär just idag.. Vet inte om det beror på att jag inte ätigt så bra i flera dagar nu eller om det är dör att det varit lite stressigt på sistonde med att pusha igång vissa kompisar.. Men det är ju lättare att rensa och doná i andras problem än ens egna! Eller hur? Men jag har räknat ut att så mycket problem som det känns som att jag har, har jag inte. Dom flesta är alla andras som kommer till mig och pratar av sig lite ;) Så det har varit lite skönt att "renas" lite bland problemena. :) Jo , visst har jag egna problem så gå nu inte och inbilla er att jag inte har det! Men det finns ett svar på alla dessa problem och de är som sagt utklarade :) Men i fortsättningen ska jag vara mer klok och tänka igenom saker 700 gånger innan jag sätter "planer" iverk ;) men som jag säger -"im learning by living" :)

Ni tycker kanske att jag "hänger" ut lite mycket av mitt liv, men så som jag ser det så har jag inget att dölja för någon och kanske hoppas på att om någon läser det jag skriver lär sig något eller känner igen sig och igenom det vet att de inte är den ända som är i en "dum" situvation;)

Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar