söndag 22 november 2009

How .

Ja, helgen blev jju inte som man tänkt sig.. Tillbringade hela lördag och söndag hos Morbror. Var barnvakt åt Kevin :) Han är allt för go´ den ungen :) Och sen så ii lördags firade vi morbror och hans sambo. Båda har fyllt så det var inte mer än rätt ;P hehe jag är nog för trött för att sitta här och skriva.. Men kände att jag behövde upptadera mig lite..

Ibland (eller ofta, beror på vem man frågar) så gör jag saker för att andra ska bli glada. Och jag menar man ingen vill väl att någon ska gå och vara ledsen om det är så att man själv sitter på en lösning så vill man ju hjälpa. Iallafall jag..
Och nu som flera gånger förut har jag traslat till det.. Jag känner att jag inte riktigt kan stå upp till de "krav" som utlovats.. Jag känner mig ur usel, och ska i fortsättningen bättra mig! I priomes! :)

Ni ska VETA att jag visst vill ställa upp och så . Ni kan ringa mig och så men jag kanske inte kan "sopa" era problem under mattan :P

Kram på er.

1 kommentar:

  1. Jag hänger med på vad du menar bella. Men samtidigt kan man inte göra så emot sig själv så man känner sig "usel" som du säger. Det mår man ju inte bra utav. Du gör det du kan, och det räcker till oss alla gottochväl :-).
    /http://rebeccaclaesson.blogg.se

    SvaraRadera