torsdag 26 november 2009

Fashion for life .



Så här kan det se ut i mitt rum, när jag får en dum idé. Och provar mina skor :) Och det här är inte alla hehe.. Har en hel låda under sängen också hehe ;) Men den vet jag inte om jag tar fram;)
Vill beställa en hel del ifrån Nelly.se nu också! :) Nu har Lisa berättat om en sida som heter skotrend.se(eller .com?) men me det är en bra sida allafall. Inte så stort utbud men väldigt fina skor! :)

Idag rullade lönen in på kontot också. Så nu har jag suttit och betalat räkningar hit och dit. Men det känns ju alltid som en befrielse när man gör det tycker jag.. På något konstigt sätt så blir jag gladare :)

Min syster och jag sitter och pratar lite om julen, och hur lyckligt lottade. Vi har får julklappar ifrån 3 olika håll, mammas släkt och pappas släkr och sen från familjen. (grymt bortskämt!) Men så är det. Och jag är väldigt tacksam över hur underbara människor jag har i min omgivning varje dag! Inte bara för julklapparna men hur givmilda och snälla alla är :) Tack :)

Ljus och kärlek till er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar