onsdag 2 september 2009

Onsdag- trött


Vaknade upp av ett grymt smatter emot fönstret, det spö regnar här.. eller gjorde ;P Nu är det sol. :) Men när jag vaknade såg det inte ut som om denna dag hade så mkt att erbjuda, Har mailat Thomas på manpower och frågat hur lång tid det tar innan man får jobb. Tycker inte det är så kul att sitta och glo. Jag vill bara göra något! Känner mig rastlös..

Ska väl gå en sväng på stan men Elin och Lisa, dom vill spendera pengar.. Känner inte riktigt att jag kan göra det eftersom jag inte har något jobb så jag får fönster shoppa :) Eller låsas att jag har en massa pengar, för jämt när jag inte har pengar vill jag ha en massa saker, men när jag har råd att köpa det så hittar jag inget. Man får inte denna "jag kan inte leva utan denna sak" känslan :P
Men en promenad är ju alltid skönt :)

Sex and the city filmen nr:2 kommer ut om ett år, lägntar! :) De började spela in igår. Jag har hört lite av handligen och det kommer att bli precis som vanligt med mycket dramatik ;)

Ska kolla på lite lägenheter idag, börjar kännas jobbit att "våld" gästa Elin och Micke en så här lång tid :P Men jag kan ju inte ta en lägenhet utan inkomst men jag kan ju söka, man kan ju alltid tacka nej.

Nu börjar det regna igen.. Men enligt väderprognosen så kommer det vara regn väder resten av veckan.. FÖRUTOM(!) söndag då ska det bli sol. :)

Saknar er hemma! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar