tisdag 15 september 2009

Hopper? !!!

Idag har jag varit ute och flängt :P Åkte till en scrapbooking butik i T1 och kollade runt lite fanns väldigt mycket fina saker! :D Ville köpa lite grejer men det fick vá för idag ;)

Sen åkte vi hem till Lisa och scrapade lite :) Åt god mat och tittade på "unga mödrar" ( hahahahaha!)

Sen senare på kvällen typ för någon timme sen så satt vi och kollade lite på datorn när en gräshoppa hoppade in!!!!!! (HATAR GRÄSHOPPOR!) Så Lisa och jag blev lite sura på varann för jag vägrade ta ut gräshoppan vilket hon oxå gjorde (det uppståd en konflikt) Men sen fick jag rädda hela situvationen (jag sover inte i ett rum med en gräshoppa!) Så jag tog på mig grillvantar och tog en mopp och motade ut den! :) Jag var duktig! :)

Nu sitter Lisa och försöker få igång internet på sin dator men det verkar inte fungera så jag får väl sluta nu och vara lite social ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar