tisdag 8 september 2009

Days turns in to Nights.

Jag har 1 bra nyhet och 1 dålig nyhet. Man ska väl alltiid börja med det dåliga?

Min morfar Ray var tvungen att åka till sjukhuset för han fick något svimanfall och mormor blev jätte rädd, dom hade sutigt och tittat på TV och så hade han börjat krampa.. Doktorerna vet inte vad det är, mmen har sett i hans jornal att han fått svimanfall ända sen han var liten..
Vad säger man till en person som får svimanfall och man inte vet varför? "Ja, du har en sådan där som vi kallar för svimsiavfallisvetintevaddetberorpåis-syndromet." ?! Man tycker ju att de ska veta, varför en del saker händer med kroppen.

Den bra nyheten är att min morbror Robin ska få ett till barn!! :D:D Ska blir jätte kul:) När han och Martina berättade för Kevin(deras son) Att han skulle få ett syskon så svarade han : -Det behöver jag inte jag har redan ett. När Robin undrade vem så svarade Kevin BENJAMIN SÅKLART! (det är hans kusin som föddes i mars) Det var så gullit av honom tycker jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar